راه اندازی پاسخگویی ۲۴ ساعته تلفنی در سامانه ۱۵۱۹

راه اندازی پاسخگویی ۲۴ ساعته تلفنی در سامانه ۱۵۱۹

جمعیت طبی بهداشت و درمان صنعت نفت از این پس برای دریافت اطلاعات مراکز طرف قرارداد درمان غیرمستقیم بصورت شبانه روز با شماره ۱۵۱۹ تماس حاصل نمایند.

ثبت بیش از۹ هزار تماس در کال سنتر با موضوع کرونا

زهره محمدی مدیر پذیرش و کالسنتر بیمارستان صنعت نفت تهران با اعلام این خبر گفت: به پیشنهاد دکتر علی جزایری سرپرست مدیریت امور بیمه ای و درمان غیرمستقیم سازمان این طرح مورد بررسی قرار گرفت و پس امکان سنجی سامانه ۱۵۱۹ این خدمت در اختیار جمعیت طبی قرار گرفت .

وی افزود : جهت سهولت دسترسی جمعیت طبی تحت پوشش ، اطلاعات مراکز طرف قرار داد غیر مستقیم در هر شهر جمع آوری شده و افراد با تماس با سامانه ۱۵۱۹ از سراسر کشور بدون نیاز به پیش شماره بصورت ۲۴ ساعته می توانند اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایند.

محمدی تصریح کرد: در صورت تماس در ساعت اداری جهت پاسخگویی ، شماره مستقیم مسئول امور بیمه ایی منطقه در اختیار تماس گیرنده قرار میگیرد ، در ساعت غیر اداری تمامی اطلاعات مراکز های طرف قرار داد اعم از آدرس و شماره تماس جمع آوری و در سامانه تغذیه شده که در اختیار تماس گیرنده خواهد بود.

مدیر پذیرش و کالسنتر بیمارستان صنعت نفت تهران ادامه داد: در هر منطقه رابطین بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مخاطبین در حوزه مراکز طرف قرارداد سازمان هستند و با استفاده از اپراتور به بیمار لینک می شوند.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را افزایش میزان رضایتمندی جمعیت تحت پوشش عنوان کرد و گفت : تمامی تماس ها جهت کنترل کیفیت پاسخگویی اپراتورها شنود میشود و امید داریم با رفع نواقص احتمالی این سامانه ، شاهد افزایش چشم گیر میزان رضایت مندی در جمعیت طبی باشیم .

محمدی به راه اندازی سیستمی استحقاق سنجی افراد و دفترچه های درمانی کارکنان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: سیستم فوق در مراکز طرف قرارداد برای استحقاق سنجی بیمه شدگان نفت و همچنین رفع مشکلات احتمالی ایشان در مراجعه به این مراکز کاربرد دارد.

وی خاطر نشان کرد : همچنین بیماران میتوانند با مراجعه به سایت بهداشت و درمان صنعت نفت به آدرس piho.ir منوی خدمات کارکنان قسمت طرح درمان غیر مستقیم ، لیست مراکز طرف قرارداد هر منطقه را مشاهده نمایند.