پیام مدیر اجرایی به مناسبت درگذشت همکاران پارس جنوبی

پیام مدیر اجرایی به مناسبت درگذشت همکاران پارس جنوبی

«وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خانواده‌های محترم و داغدار همکاران عزیز؛

همکاران ارجمند در مجتمع گاز پارس جنوبی؛

خبر تلخ و جان‌کاه درگذشت جمعی از کارکنان خدوم و تلاشگر صنعت نفت و گاز در حادثه تصادف اتوبوس در مسیر کرمانشاه، جامعه بزرگ صنعت نفت و به‌ویژه ساکنان مجتمع مسکونی پارس جم را در بهتی عمیق و اندوهی بی‌کران فرو برد.

این عزیزان، قهرمانانِ گمنامِ جبهه تولید پایدار بودند که در راه اعتلای میهن و گرم نگه داشتن خانه‌های مردم، نه تنها دوری از کانون گرم خانواده را به جان خریدند، بلکه سال‌ها با صبوری، گرمای سوزان و شرجیِ طاقت‌فرسای عسلویه را تحمل کردند. ایثارگرانی که حضورشان در خط مقدمِ سنگرِ تولید، تجلیِ جهادی بود که جز با اخلاص و تعهد به دست نمی‌آمد.

این حادثه دردناک، نه فقط ضایعه‌ای برای خانواده‌های محترم ایشان، بلکه داغی بر دل تمامی خانواده‌های ساکن در مجتمع مسکونی پارس جم است که بارِ این دوری‌ها و سختی‌های شغلی را بیش از هر کس دیگری لمس کرده‌اند. ما در این غم بزرگ، خود را شریکِ اندوه شما می‌دانیم.

اینجانب به نمایندگی از مدیریت اجرایی و تمامی خانواده‌های ساکن در مجتمع مسکونی پارس جم، این مصیبت عظمی را به بازماندگان داغدار، همکاران ارجمند در صنعت نفت و عموم ملت ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای جان‌باختگان این حادثه، علو درجات و همنشینی با اولیاء الله، و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

یاد و خاطره‌ی این عزیزان که در مسیر خدمت به کشور آسمانی شدند، همواره در تاریخ صنعت گاز ایران جاویدان خواهد ماند.

با احترام و همدردی

احمد سملی / ۱۴۰۵/۲/۲۸

مدیریت اجرایی و خانواده‌های ساکن در مجتمع مسکونی پارس جم